måndag, juli 27

Rage & lust

Återigen dansar jag en sällsam dans med mig själv inuti ett fönsterlöst lager. Jag var tvungen. Jag måste gå hit igen. För Pia begrep inte vad jag menade med att "varje dag är intill förvirring lik den föregående på det här stället", och hon blev stående med sin skrämda min. Och sin fluffiga hemmanent. Och sin lila tröja med paljetter på framsidan. Hon är egentligen ganska storslagen, imponerande på ett slightly boring 1800-talssätt.

När jag var hemma hos mamma och vattnade hennes blommor såg jag hennes senaste grovsoprumsfynd ligga på köksbordet:

En flaska med "For him/For her" unisexparfym, "preferably used by both man and woman at the same time". Det ska enligt tillverkarna fungera som afrodisiakum.

Ett nummer av tidningen "Asian Woman".

En handsfree till en Samsung-mobil.

3 kommentarer:

S sa...

Asian + Afrodisiakum är temat för dagen. Tack!

Maria Elvira sa...

<3 mamma.

Maria Elvira sa...

http://www.youtube.com/watch?v=WrHsY6nNBxU&feature=PlayList&p=7B0A4CDCF45E54D0&index=1