tisdag, maj 12

Sloane Sq

Jag skulle hälsa på en gammal vän i Alingsås, men jag tog fel buss. Jag hamnade istället i 1990, i London. Nu vet jag inte alls hur jag ska ta mig härifrån, har varit här ett tag och först nu fattar jag hur man använder telefonerna. Jag skriver detta genom ombud. Jag måste diktera allting, och människan som skriver är så jävla långsam och jag har inga fler pennies till telefonautomaten. Jag vet inte vad jag ville säga. Det är ganska roligt här, jag kanske stannar. Har köpt ett par nya Martens. Har fått en ny vän.

4 kommentarer:

Moa sa...

Gött!

Maria Elvira sa...

Jag drömde inatt att jag blev rånad av en liten marockansk familj, i just London!

E sa...

Vilken jävla dröm. Exakt hur liten var familjen? Och vad tog de?

Maria Elvira sa...

De var mycket kortväxta och de tog två av mina många väskor som jag gick och släpade på. Jag hade alldeles för många att hålla reda på, vilket jag tror är precis vad drömmen ville lära mig. Lose the shit. Or it will be lost for you.